Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Up all night

Av Erica Olander Broryd - 15 oktober 2013 20:06

Till och börja med skulle de ju ha ett namn och där kom Harry Styles med en lysande ide ''One Direction''.

Killarna blev kompisar väldigt snabbt. De delade på lägenheten som Harry's pappa lånat ut. 

Men tillbaka till kontraktet. Skivan skulle ju också ha ett namn likså bandet. Skivan fick heta Up All Night.

Men en sak jag glömde var att Deras första låt What Makes You Beautiful kom ju innan skivan men ja ja.

Låtarna på skivan var : WMYB, Gotta Be You, I wish, I want, Tell me a lie, Same mistakes och One thing. Det finns också andra låtar från deras början men som inte är med på skivan: Nanana, Moments, Forever Young. WMYB blev en jätte stor hit och har över 1 miljon visningar!!. Jag har inte så mycket fakta om deras början    men men . Så jag vet ej om de hade en Up All Night Tour eller inte.

LÄS MER I NÄSTA DEL!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Olander Broryd - 16 oktober 2013 17:22

Harry föddes i evesham,England men växte upp i Homes Chapel, England. Harry har en storasyster som heter Gemma. Harry har också skilda föräldrar. Harry's fullständiga namn är Harry Edward Styles. Harry föddes den 1 februari. Harry hade ett eget band ...

Av Erica Olander Broryd - 15 oktober 2013 20:27

Louis växte upp i Doncaster i England. Louis har 4 systrar och jag tror han har skilda föräldrar men jag är osäker. Louis föddes på julafton och han var ca 49 cm..tror jag xD. Louis fullständiga namn är Louis William Tomlinson. Louis spelar fotbo...

Av Erica Olander Broryd - 15 oktober 2013 19:56

Det hela började ju med att Liam, Louis, Harry, Zayn och Niall sökte enskilda till xfactor år 2010. Alla blev ratade. Men precis när de hade packat väskorna och var på väg att lämna programet blev de inskickade till scenen och då fick de veta att de ...

Av Erica Olander Broryd - 15 oktober 2013 19:51

Hejj! På denna blogg skriver jag fakta och nyheter om 1D. Jag har inga bestämda tider på när jag lägger upp fakta utan det kommer när det kommer. Hoppas ni kommer gilla bloggen // Erica    ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards